در زیر فهرستی از 5 پست اینستاگرامی موفق ما آمده است :

تصاویر محصولات جدید

دستمال سفره

پک اسکاچ

محمد علی عبدی

سیم ظرفشویی

طبقه بندی صنف ما بر اساس جدول طبقه بندی علایم صنعتی و تجاری

اسفنج

طبقه 21 - ظروف خانگی یا لوازم آشپزخانه (که از فلزات قیمتی ساخته یا روکش نشده اند) ، شانه و ابر و اسفنج ، انواع برس و قلم مو ( به استثنای قلم موهای نقاشی ، مواد ساخت برس ، لوازم نظافت وتمیزکاری ، سیم ظرفشویی ، شیشه کار شده یا نیمه کار شده (به استثنای شیشه مورد استفاده در ساختمانها ) شیشه آلات ، اشیا ساخته شده از چینی و سفال که در طبقات دیگر ذکر نشده اند. 

تحقیقات در مورد نحوه خرید مردم در اتومبیل،لباس و لوازم منزل نشان می دهد بهترین راه برای تصمیم گیری در یک انتخاب سخت این است که بی خیال شوید و به چیز دیگری فکر کنید ! بسیاری از مردم تصور می کنند بهترین راه برای تصمیم گیری در یک انتخاب مشکل این است که فهرست نکات مثبت و منفی آن را بنویسند و عمیقا در مورد آنها فکر کنند . عده ای دیگر معتقدند بهتر است مدتی روی آن فکر کنند و تصمیم گیری را به ضمیر ناخودآگاه بسپارند .

محققان در دانشگاه آمستردام بر روی تفاوت این نظریات مطالعاتی انجام دادند . در یک آزمایش ، دانشجویان فهرست ویژگی های چهار اتومبیل مختلف را قبل از انتخاب خواندند . در این آزمایش به تعدادی از دانشجویان فهرست کوتاهی از ویژگی های اتومبیل ها داده شد تا به آسانی تصمیم بگیرند در حالی که عده ای دیگر با فهرستی شامل دوازده ویژگی متضاد از اتومبیل ها سردرگم شدند . گروه اول چند دقیقه در مورد انتخاب خود فکر کردند در حالی که گروه دوم با بررسی فهرست جزئیات گیج شده بودند . گروه اول در تصمیم گیری ساده که آگاهانه در مورد آن فکر کردند ، انتخاب های بهتری انجام دادند . اما گروه دوم که انتخاب پیچیده تری داشتند بدون بررسی جزئیات انتخاب بهتری انجام دادند .

برای بررسی واقعی تر این نظریه محققان در فروشگاه ها خریداران لباس یا لوازم آشپزخانه که انتخابشان ساده است و خریداران لوازم خانه که تصمیم گیری سخت تری نیاز دارد را بررسی کردند . آنها از مشتریان پرسیدند که آیا در مورد خرید خود قبلا فکر کرده اند و چند هفته بعد در مورد رضایت از خریدشان از آنها سوال می کردند .

به گفته آنها نتایج نشان داد مشتریانی که خریدهای ساده ای کرده بودند اگر قبل از خرید در مورد انتخاب خود فکرکرده بودند کاملا از انتخاب خود راضی بودند . در مقابل خریداران لوازم خانه که در مورد انتخاب خود فکر نکرده بودند راضی تر بودند . نتایج نشان می دهد که در هنگام تصمیم گیری های مشکل مثل انتخاب خانه یا اتومبیل اگر بر اساس حس درونی تصمیم بگیریم انتخاب بهتری میکنیم .

محققان دقیقا نمی دانند که چرا بررسی ضمیر ناخود آگاه تا این حد موفق است . اما ثابت شده است که ذهن خود آگاه ما در یک لحظه فقط میزان محدودی اطلاعات را پردازش می کند ، شاید به همین دلیل به سادگی نکته اصلی را هنگام تصمیم گیری های پیچیده از دست می دهیم. البته تجربه ما بر عکس این موضوع را نشان داده است .