1. طراحی وب

ما معمولا طراحی وب را یک تاکتیک بازاریابی در نظر نمی گیریم، اما غالبا وب سایت شما اولین نقطه تعامل بین کسب و کار شما و مشتریان بالقوه است،

بنابراین اگر صفحه شما تمیز، خواندنی و جالب نیست، مهم نیست که چقدر برای توسعه استراتژی ها وقت می گذارید. شما همچنان مشتریان خود را از دست خواهید داد.

بازاریابی اینترنتی

پس ارزش آن را دارد که شخصی را برای ایجاد وب سایتی مدرن، جالب توجه و سازگار با موبایل استخدام کنید.

2. بازاریابی شهرت

بازاریابی شهرت شامل استفاده از بیانیه‌های مطبوعاتی، رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های بازتاب نظرسنجی مشتری برای ایجاد درک مثبت از یک شرکت است.

ارجاعات و بررسی های آنلاین در صنایع خاصی مانند صنعت سفر اهمیت فزاینده ای پیدا کرده اند. 

3. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک

پرداخت به ازای کلیک (PPC) یک مدل تبلیغات آنلاین محبوب است. با PPC، بازاریابان برای کلمات کلیدی و عبارات خاص، در لینک های حمایت شده یک موتور جستجو قرار می گیرند.

اگر پیشنهاد شما برای یک کلمه کلیدی خاص بالا باشد، زمانی که افراد آن کلمه کلیدی را در نوار جستجو وارد کنند، تبلیغ شما در بالای نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شود.

4. بهینه سازی موتورهای جستجو

بهینه سازی و بازاریابی برای موتورهای جستجو بخشی از چیزی است که شرکت شما را قادر می سازد در فهرست نتایج موتور جستجو بهتر به نظر برسد.

با یک استراتژی قوی بهینه سازی موتور جستجو، سایت اینترنتی سازمان شما به مطالب مرتبط با عبارات کلیدی مورد استفاده برای مکان یابی خدمات شما تبدیل می شود.

این احتمال اینکه یک فرد پس از جستجوی آنلاین شما را انتخاب کند، افزایش می دهد.

بهینه سازی موتور جستجو در صفحه وب به هر بهینه سازی که در سایت اینترنتی خود انجام می دهید اشاره دارد. این می تواند شامل بهبود سرعت وب سایت شما به صورت آنلاین، افزودن عبارات کلیدی در URL ها، عناوین صفحات وب، و سرفصل ها و ایجاد و به روز رسانی مطالب محتوا مانند کالاها و خدمات شما باشد.

در مقابل، بهینه‌سازی صفحات خارج از وب برای موتورهای جستجو به بهینه‌سازی‌هایی اشاره دارد که دور از سایت اینترنتی شما انجام می‌شود. این معمولاً شامل پیوندهای یک طرفه در سایت اینترنتی شما از سایت های معتبر مختلف است.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو در صفحه وب و خارج از وب می‌تواند به رتبه بهتر وب‌سایت شما در نتایج جستجو کمک کند و در پایان به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری به دست آورید و فروش آنلاین بیشتری کسب کنید.

5. بازاریابی ایمیلی

فقط ارسال ایمیل کافی نیست ، لیست ایمیل هایی را در نظر بگیرید که میتوانند مشتریان بالقوه شما باشند و همچنین به عادات خرید مشتریان خود نگاه دقیق و روشنی بیندازید و از آن اطلاعات برای توسعه استراتژی خود استفاده کنید.

6. حضور در رسانه های اجتماعی

با حفظ حضور در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، شرکت شما می تواند با مشتریان فعلی و بالقوه ارتباط برقرار کند و آن را به عنوان یک استراتژی بازاریابی آنلاین تبدیل کند.

شما می توانید از رسانه های اجتماعی برای جذب کاربران، ارائه اطلاعات مفید در مورد کسب و کار خود و ایجاد روابطی که آنها را تشویق به خرید می کند استفاده کنید.

اگر شخصی در مورد کسب و کار شما سوالی دارد، می تواند مستقیماً در رسانه های اجتماعی با شما تماس بگیرد و شما می توانید به او کمک کنید تا قدم های بعدی را در کسب و کار خود بردارد.

7. مقالات یا اخبار

با یک متخصص روابط عمومی کار کنید تا شرکت خود را در مقالات و اخبار در مورد موضوعات مرتبط با شغل خود درگیر کنید .

این نه تنها به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک متخصص قابل اعتماد معرفی کنید، بلکه شرکت شما را به پایگاه گسترده تری از افراد نیز معرفی می کند.

8. اینفلوئنسر مارکتینگ

با اینفلوئنسر مارکتینگ، می‌توانید به صورت آنلاین با افراد مشهور ارتباط برقرار کنید و اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود را با فالوورهایشان به اشتراک بگذارید.

به عبارت دیگر، اینفلوئنسر مارکتینگ شما را قادر می سازد تا با افراد مشهور ارتباط برقرار کنید و این می تواند به شما در جذب مشتریان وفادار کمک کند.

شما می توانید به صورت آنلاین در پلتفرم های مختلف در مورد شرکت، محصولات و نام تجاری خود گفتگوهای مثبتی داشته باشید تا یک کلمه خوب و مثبت برای شرکت شما پخش شود.

9. هدف گذاری مجدد

اگر شخصی از طریق تبلیغات پولی مختلف از وب سایت شما بازدید می کند اما بدون خرید چیزی باز می گردد، باید کاری کرد که به آن شخص تبلیغات خاصی با همان محصولی که به آن علاقه داشت نشان داده شود.

این روش به هدف گذاری مجدد نیز معروف است زیرا هدف به دلیل علاقه خود به وب سایت رسیده است اما به نوعی وب سایت را بدون هیچ گونه فعالیتی ترک می کند، بنابراین دوباره توجه او را جلب می کنیم تا علایق خود را به او یادآوری کنیم.

10. یک وبلاگ

وبلاگ شما باید به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار گیرد، از جمله پست کردن کلمات کلیدی جدید و تغییر استراتژی موتور جستجو.

علاوه بر این، وبلاگ شما مکانی می شود که می توانید در آن مشاوره بدهید، اطلاعات را به اشتراک بگذارید و واقعاً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. یک رابطه پایدار با اعتماد شروع می شود و وبلاگ شما راهی عالی برای ایجاد آن است.

حتی می توانید برای وبلاگ، مجله یا وب سایت شخص دیگری بنویسید. این می تواند مخاطبان شما را افزایش دهد و شرکت شما را به مشتریان بالقوه بیشتری معرفی کند.

منبع : خانه اسکاچ